کوروش پاشو
 
طنزوبامزه
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 8:47 PM ::  نويسنده : soheil sharifi

کزروس به کورش بزرگ گفت چرا همه غنیمت های جنگی را به سربازانت میبخشی.کوروش گفت اگر غنیمت های جنگی را نمیبخشیدم الان دارایی من چقدر بود؟
کزرئس عددی گفت.کروش یکی از سربازانش راصدازد وگفت برو بگو کوروش برای امری به مقداری طلا نیاز دارد.سرباز دربین مردم جار زد و سخن کوروش را به گوششان رسانید.مردم هر چه در توان داشتن برای کوروش فرستادن.وقتی مالهای گرد آوری شده را حساب کردن از آنچه کزروس انظار داشت بسیار بیشتر بود.
کوروش به کزروس گفت.
ثروت من اینجاست. اگر آنها راپیش خودم نگه داشته بودم.همیشه باید نگران آنها بودم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب